Oslo !

I fredas kom vi hem från Oslo, vi hade de så hilmans skoj! Det började med en nästan 8 timmars resa till Oslo och när vi väl var framme var det bara att ta det lugnt och ladda upp för dagen efter då det var den 17 maj och Norges nationaldag! Eftersom vi skulle ha champange frukos kl 10 på morgonen! Vi började piffa till oss och kl 10 var vi uppe på takterassen med massa god mat och dricka, dock skar jag mig i fingret så jag svimmade men de va bara att vila ett tag sedan upp på fötterna igen för att vara igång hela dagen med skojigheter!! Kvällen slutade med trevligt folk , grillning och sängdags kl halv 11 haha!

Dagen efter var vi självklart aaaaas trötta så det blev slapp hela dagen sedan kollade vi på premiären av pirates of the caribbean, den var bra! Men 3D tyckte jag inte var så jäkla upphetsande, bara några grejer som "stack ut".
 
Och sista dagen (Torsdag) vart det utgång på Horgans som det kallas, blev party tills stägning! :)

Och nu tänkte jag slänga in lite bilder..;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback