Valborgsnatten

Dagen började med lite jobb fram tills 8, sedan fick jag skjutss in till stan av bästa Frida! :) Första stoppet var hemma hos Sofie där de väntade lite grillad mat och vin på mig :) Efter att vi hade blivit lite glada i mössorna drog vi till ett ställe som heter Olssons skor (vad är det för namn lixom :s) Men men vi stannade inte där så länge. Vi trodde att de skulle vara mycket ös i staden men det var det verkligen inte. Vi gick lika snabbt som vi kommit från Sture men kvällen slutade på trogna Amba. Eller kvällen slutade iof på nattbussen med Mc Donalds picknik med Fia :)



Och när jag kom hem tog jag en bild för att se hur sliten jag var! Se mina röda ögon :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback