Bloody sunday

Imorse gick jag ut på balkongen och åt frukost :) Hur varmt som helst när solen steker på så jag satt där en stund, efter ett tag kommer det två polisbilar och 4 poliser stiger in i min port. Hm lite fundersam vart jag..sedan kommer poliserna ut och står och pratar utanför porten, jag sitter då kvar i min bikiniöverdel + shorts och känner mig lite dum när jag sitter där..men men vill man bli brun så! Hörde sedan av grannarna som pratade med varandra på gården att en i min port tydligen var efterlyst :O Så poliserna tog med sig mannen och åkte iväg i sina små polisbilar. Det blev en rätt så händelsrik morgon trots allt :)

Nu har jag städat och donat och ska snart göra mig klar för jobb 17 - 22 :/..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback