En låång dag

Dagen min började med att kliva upp kl halv 9 för att sedan gå på handledarkurs med mamsen för körkortet, så snart är det dags för mig att bege mig ut på vägarna..scary!! Efter denna tre timmars (tröttande) kurs så var det dags för jobb tills halv 8. Man blev lite frustrerad av att jobba när alla köpte lördagsgodis, engångsgrillar, grillkol och alternativa saker att lägga på grillen, jag vill också! Men nu är jag äntligen hemma efter en mysig middag hos mamsen, lite påskpresenter fick vi också och tapas ,Mums!

Och nu när jag slog på elvan så insåg jag att det är ju inte big brother på tv, suck! Jag som hade sett fram emot de :/ Så de får bli 27 dresses som man har sett några gånger istället!

Trevlig helg :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Va kul med ny blogg! Saknade också big brother igår ;D

2011-04-17 @ 08:29:16
URL: http://beautybysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback