Friday

Ligger i soffan och degar efter en lång dag på jobbet, är inte van vid att gå upp så tidigt, kvart i 6! :O Men men det gick bra var på hälsa och skönhet hela dagen så de va kul :) Dock gjorde jag bort mig lite, var en herre som frågade efter hårspray fast med färg, då visar jag honom till herr avdelningen och tar fram sånt som män med tunnt hår använder för att spraya på frillan..då ser han lite frågande på mig och säger att det ska vara till barn..Då fattar jag att han frågade efter sånt spray som man fick från frissan när man klippte sig..haha..lite genant log jag och sa hoppas inte barnen har blivit tunn håriga än da och visade han rätt :) Hoppas han inte tog illa upp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback